Ofte stilte spørsmål
-
Hvordan leier jeg utstyr fra dere?
Leie av utstyr fra oss er enkelt:
1. Velg leieperiode (start- og sluttdato) og velg om du ønsker å hente/levere selv eller få det fraktet fra og til.
2. Bla gjennom vårt utvalg, som inkluderer telt, bord, stoler, duker, oppvarming, høyttalere, lys og mer.
3. Legg ønsket utstyr i handlekurven.
4. Gå til handlekurven og betal 25% av totalen for å reservere utstyret.
Har du spørsmål eller ønsker et tilbud? Kontakt oss via chat eller via e-post: kontakt@raanaasutleie.no -
Må jeg bestille via nettsiden?
Vi anbefaler å bestille via nettsiden for enklest mulig prosess, men du kan også be om et tilbud ved å klikke på "Kontakt oss" i menyen.
Du kan også sende en e-post til kontakt@raanaasutleie.no, bruke chatten på nettsiden eller ringe 977 28 393 og oppgi hva du ønsker å leie og datoen for arrangementet.
Vi kan også gi anbefalinger, f.eks bord- og stolplassering i et 6x6m topptelt med 30 gjester. -
Hvor henter/leverer jeg?
Når du velger å hente og levere selv vil det som oftest være på lageret med bruk av vår selvbetjeningsløsning.
Adresse:
City Self-Storage Skøyen
Hovfaret 11, 0275 Oslo
Inngang D
I spesielle tilfeller må du hente og/eller levere på hjemmeadressen vår. Det er 2 minutter unna lageret. I slike tilfeller vil du få beskjed og adresse.
-
Hva skjer hvis utstyr blir ødelagt?
Ved skade, ødeleggelse eller tyveri av utstyr, informer oss umiddelbart. Vi vil vurdere skadens omfang, og du kan bli belastet for reparasjon eller erstatning. Se leieavtalen for detaljer om vilkår ved skader eller tap.
-
Tilbyr dere frakt?
Ja, vi tilbyr frakt tur/retur av utstyr opptil 100 km unna!
Basepris: 800,-
Utover 15km: 50,- per km
Tillegg: 25% av totalen for utstyr leid (Ekskludert duker og tjenester) legges til manuelt etter bestilling.
Frakt tur/retur må først hukes av i datovelgeren og deretter vises prisen i kassen.
NB! Hvis du skal leie telt (med noen unntak), så må du bestille med frakt tur/retur. -
Hvorfor må jeg betale 25% ved bestilling?
Du må betale 25% av den totale leiesummen for å reservere utstyret.
Den resterende summen må betales senest 3 dager før leieperioden starter.
-
Kan jeg betale med Vipps?
Ja, vi tilbyr betaling via Vipps, men per nå er det ikke mulig når du bestiller utstyr via nettsiden.
Så betaling utenfor nettsiden kan utføres med Vipps. Vårt vippsnummer er 948461.
-
Kan jeg betale med Klarna?
Ja, du kan betale med Klarna Faktura. Vi tilbyr også kortbetaling, PayPal og Vipps som alternativer.
-
Refusjon ved avbestilling?
Depositumet som betales ved bestilling (25% per siste oppdatering) er ikke refunderbart.
Hvis du kansellerer en bestilling eller fjerner varer mindre enn én uke før leieperioden starter vil den resterende leiesummen faktureres i sin helhet.
-
Kan jeg legge til utstyr i siste liten?
Ja, du kan gjøre endringer i bestillingen din i siste liten, avhengig av tilgjengelighet. Trenger du flere varer eller ønsker å justere bestillingen, kontakt oss på kontakt@raanaasutleie.no med bestillingsnummeret ditt så snart som mulig.
Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov, men endringer avhenger av tilgjengelighet. Det er derfor lurt å kontakte oss i god tid før arrangementet.
-
Kan dere sende faktura?
Ja, vi kan sende faktura, men den må være betalt i sin helhet før leieperioden starter.
-
Kan noen andre hente/levere for meg?
Ja selvfølgelig!
I tilfeller hvor det er selvbetjening trenger vi kun telefonnummeret til personen som skal hente for å gi de tilgang.
Hvis det ikke er selvbetjening, så må vedkommende oppgi hvem de henter for.